tvorba webů
Publikováno 08.12.2012 v 21:22 v kategorii Novinky, přečteno: 50x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Velké množství manažérů webů investují obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je jistě správné, ale jestliže www stránka není správně vytvořená a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to špatně investované peníze. Skvěle vytvořené webové stránky prodávají, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělé webové stránky bez návštěvníků také nám žádný zisk nepřináší. A může být pozdě na to zjišťovat proč webovka nemaká, když tolik dáváme do propagace a seo. Zadejte proto tvorbu internetových stránek skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených klientů.Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory ovlivňující evaluaci webu a především i jeho místo ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Však v dnešní době už bývá jasné, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - ověřený fakt. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Můžeme uvidět, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.